Html Free Code


Followers

18 September 2012

DI SEBALIK PERNIAGAAN

      Permulaan untuk berniaga dirumah merupakan impian kebanyakan orang dan ia semakin meningkatkan bilangannya dari tahun ke tahun . Mereka yang telah memulaakan perkerjaan di rumah mempunyai keyakinan bahawa mereka memang boleh melakukannya. Terdapat beberapa factor yang memberi kelebihan kepada mereka yang telah mengambil peluang melakukan perniagaan dari rumah hasil dari keputusan yang bijak diperingkat awal. Antra faktor utama yang menjadikan golongan kita mengusahakan perniagaan ini adalah keinginan untuk tinggal di rumah bersama anak-anak, bagi mengelak diri kesesakan lalu lintas dan sebagainya.



   Perniagaan dirumah atau dengan perkataan paling muda membuka peluang untuk membolehkan individu menikmati kehidupan lebih baik dari perkerjaan mereka. Sehubungan dengan itu mereka yang melakukan perniagaan ini secara sepenuh masa telah dapat membiayai bil-bil dan dapat membayar untuk perbelanjaan yang lain tanpa menggunakan gaji bulanan mereka ada sebahagian mereka sebagai satu pendapatan berterusan dari satu generasi yang lain.





    

   Individu yang telah membina satu rancangan perniagaaan untuk berniaga dari rumah memiliki hasrat untuk menjadikan ia satu bidang yang serius mereka sangguup melaburkan masa dan mempertinggkatkan usaha untuk merealisasikan perniagaan mereka agar benar-benar Berjaya. Penting bagi memastikan bahawa perniagaan yang berasaskan rumah atau tidak kiralah apa jua perniagaan yang berkaitan dengannya menawarkan produk-produk untuk dijual serta memperolehi keuntungan yang baik kepada pemilik perniagaan di rumah khususnya. Mereka harus mencari lebih dari satu produk atau atau perkhidmatan untuk satu-satu pasaran.

  Ramai yang mengambil bahgian dalam perniagaan beroperasi di rumah. Ada yang melakukannya secara separuh masa dan ada juga yang melakukannya secara sepenuh masa. Bagi mereka yang mengambil ianya sebagai iniseatif harus memastikan beberapa faktor asa dapat ditangani.



post by: siti normah