Html Free Code


Followers

21 September 2012

KEDAI KEK


Dalam sesebuah perniagaan, kita hendaklah mempunyai perncangan tersendiri bagi memajukan perniagaan kita. Disini, saya merancang untuk memulikan perniagaan kedai kek. Dalam memulakan perniagaan kedai kek, kita hendaklah memerlukan modal yang banyak untuk menghasilkan kek.
          Selain itu, kita juga boleh menyediakan pelbagai resepi kek yang baru daripada yang lain serta mempunyai pelbagai citarasa yang boleh menarik perhatian atau selera pelanggan.
          Seterusnya, bagi peniaga yang memulakan perniagaan, mereka boleh melakukan promosi kedai kek yang telah ditubuhkan melalui membeir sampel kek kepada pelanggan yang sudi mengunjungi kedai kek tersebut.
          Sekiranya, kedai kek tersebut berkembang maju dan mempunyai prestasi untuk berjaya, mereka boleh mengembangkan lagi perniagaan dengan membuka cawangan-cawangan baru di serata tempat.
          Akhir sekali, kedai kek tersebut hendaklah mempunyai etika dan cara yang sopan serta mempunyai kebersihan yang baik agar dapat memajukaqn lagi perniagaan dan pelanggan juga tidak jemu untuk berkunjung ke kedai tersebut. 

post by: Ezzaty 

No comments:

Post a Comment

pLease Leave yoUr Comment